2020-2021 Eğitim ve Öğretim Döneminde Burs Başvurusu

  • Yazının Tarihi: 9 Eylül 2020
  • Bu Yazıyı Sosyal Medyada Paylaş:
  • Googleda Paylaş
  • Twitterda Paylaş
  • Facebookta Paylaş

2020-2021 Eğitim ve Öğretim Döneminde Burs Başvurusu Yapacak Şahinkayalı Öğrencilerin Dikkatine


 1-Burs talebinde bulunacak öğrenciler evraklarını ‘Pandemi’ dolayısı ile PDF formatında tek dosya halinde elektronik postadan Dernek Yöneticilerimizden Hakan AYAN bey’in hakanayan77@gmail.com  mail adresine ve/veya posta ile de dernek adresine 15 Ekim 2020’ye kadar göndermeleri gerekmektedir. Bu tarihten sonra gelecek evraklar işlem görmeyecektir.

 2-Burs için gerekli evraklar;

               a. Burs kaydını güncelleyecek eski öğrenciler için;

               *2019-2020 yılı tarihli Transkript

               *2020/2021 yılına ait Öğrenci Belgesi

               b. Yeni müracaat edecek öğrenciler için

*2020-2021 yılına ait öğrenci belgesi

*öğrenci müracaat formu ve öğrenci dilekçesi (internet sitemizde bulunan linke tıklayıp temin edilebilir.)

*Vukuatlı nüfus kayıt örneği

*İkametgâh il muhaberesi,

*Çalışan anne baba gelir belgeleri, Çalışmayanlar için onaylı muhtarlık belgesi.

*Ziraat Bankasında açılmış öğrenci hesap belgesi.

Adres:
Mahmutbey Cad. Özbek Sk. No: 4
Kocasinan / B.EVLER  / İSTANBUL

Anahtar Kelime:

Bir Yorum Yazın